Tuesday, March 31, 2009

More Magazine Illustrations



Hello folks!
It's been pretty hectic lately.
Anyway, I developed these two illustrations for a Brazilian magazine called SUPERINTERESSANTE.
It's a special edition about God. I illustrated two articles, both double-page spread. One's about Christianity and the other one's about Judaism. The empty areas were reserved for text.
The magazine's already for sale at the newsstands.
The articles are great and there are a lot of good artwork by Brazilian illustrators.
Thanks for your patience and for stopping by.

2 comments:

LEANDRO OLIVEIRA said...

Hei Doug, how are you, man!? (meu inglês é de uma abrangência) uheuhe.
Que muito loko, pirei em ambas!
As cores e composição ficaram de cair o queixo, parabéns!

Abracera!

Lucas Fracalossi said...

Meu Deus!
Nossa cara, um dia quero ter essa noção que você tem!
Eu gosto muito de ver você desenhando porque é um insentivo!
Mas quando eu vejo esses desenhos prontos....nossa Senhora!
Quero te mostrar uns skets pra você dar a sua opnião....rs
Abração!
Meu velho amigo!